söndag 13 november 2011

En helg går fort...

Tog mig en skön stund i bastun i fredags. Fantiserade om kommande
vecka då vi förhoppningsvis delar den med ett annat sexigt par...
Älskar gruppsex! Så jäkla skönt. Drog på mig en negligé och stay ups.
Uppskattades :-)

Konstaterade på lördagsmorgonen att det är bra mycket lättare att raka
musen när man nyss kommit. Gjorde en fjortisklassiker och nyttjade
duschen. Het stråle (brännhet...) fick det bli, och toppat med en
flaska att köra med. Funkar :-)

Lördagkväll rundade vi av med porrfilm i källaren. Blev underbart
slickad av min man. Han kan det där med att nyttja sin mun vill jag
lova. På många sätt och vis.

Nu är det söndagmorgon och jag har just tagit för mig av
morgonståndet. Lyckades få Jocke halvt galen när jag viskade en
snuskig fantasi i örat på han. Många tjejer som lekte med honom på
alla möjliga sätt och vis. Får se om jag bjuder på den historian någon
dag - "Min make i en tjejgrop"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar