tisdag 8 november 2011

Konsten att vakna rätt...

I natt blev jag väckt på ett sannerligen trevligt sätt. Kan ju inte påstå att jag normalt sett blir lycklig över att vakna klockan fyra en vardagsmorgon, men när Jocke helt sonika kör in sin kuk i min nattkåta fitta innan jag ens vaknat så funkar det!
Han plan var visst att mysparkera där och slumra vidare. Det blev inte så... Alls. Tajmingen var sagolik, då jag i halvdvala drömt om en tjejorgie. Sweet! Jocke var inte direkt sen att haka på när jag berättade om min nattdröm, och med sin sexiga röst fick jag en kåthistoria viskad för mig. Låt mig säga så här. Lakana blev blöta av svettiga kåtsafter och han misstänkte att jag småfontänade på hans kuk när jag vred mig i orgasm under hans mjuka, rejäla och sexiga kropp. Älskar att bli tagen så. Tyngden när man är underst och knipa ihop benen. Gör mig galen. Blir en sömnig dag på jobbet idag minsnn!
Historien han berättade återkommer jag till - "Alla goda ting är tre"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar